Τατάαααν! Βlogoscars: the finale

Άντε παιδιά μου, να είμαστε καλά, και του χρόνου!

10. Scott Pilgrim Vs. the World – Επιτέλους, μια ταινία υπερηρώων και για κορίτσια!
——————————————————————————————————————————————————
9. Χώρα Προέλευσης – Για όλα τα παιδάκια που γεννήθηκαν τέλη  ’70-αρχές ’80, για όλη τη σαπίλα που μας έχει κυκλώσει, για το μεγάλο ψέμα μέσα στο οποίο μεγαλώσαμε. Η φούσκα έσκασε, ο ασθενής πέθανε. Και αύριο;
————————————————————————————————————————————————————
8. Exit Through the Giftshop – Banksy θεέ, πάρε την ΠΑΕ -μόνο αυτό δεν έχεις κάνει.
———————————————————————————————————————————————–
7. Never Let Me Go – «It had never occurred to me that our lives, which had been so closely interwoven, could unravel with such speed.» (Αν υπήρχε blogoscar αφίσας πήγαινε καρφωτή για νούμερο 1).
————————————————————————————————————————————————————-
6. Winter’s Bone – Πέντε αστεράκια για μια σπαρακτικά ρεαλιστική ταινία για την αθέατη Αμερική.
————————————————————————————————————————————————————-
5. Τοy Story 3 – H πιο ψυχωμένη και αρχιδάτη ταινία ενηλικίωσης που είδαμε τα τελευταία χρόνια. Αν δεν δακρύσεις την τελευταία φορά που ο  Αντι παίζει με τον Μπαζ και τον Γούντι, δεν έχεις καρδιά.
—————————————————————————————————————————————————-
4. The Ghost Writer –  Σήμανε την ανάσταση του δημιουργού Πολάνσκι μετά από ντικενσιανές αναζητήσεις και ψευτο-κουλτουρέ Οσκαρ, χαρίζοντάς μας μια από τις πιο απολαυστικές κινηματογραφικές εμπειρίες της χρονιάς.
—————————————————————————————————————————————————————————————————–
3. Black Swan – Αν επιτρεπόταν σε ένα φιλμ να πάσχει από διχασμό προσωπικότητας, δε θα ήταν άλλο από το Black Swan. Kαι αυτό το γνωρίζει και ο ίδιος ο Αρονόφσκι, που (θυμίζοντας τον Ταραντίνο στους Μπάσταρδους) στους τίτλους τέλους τοποθετεί το όνομά του σε λευκό φόντο, κάτω από τις ιαχές και το μανιασμένο χειροκρότημα του ενθουσιασμένου πλήθους. Well, this might be his masterpiece – ακόμη κι αν δεν είναι εμφανές με την πρώτη ματιά. (http://goo.gl/3bsBW)
————————————————————————————————————————————————————————————–
2. The Social Network – Nτέιβιντ Φίντσερ. Άαρον Σόρκιν. Η βαρετή δικαστική διαμάχη ενός νεαρού δισεκατομμυριούχου με διάφορους αντιδίκους μετατρέπεται στο μανιφέστο μιας ολόκληρης γενιάς. Η πρώτη ταινία που γυρίστηκε με συνείδηση της επίδρασης των κοινωνικών δικτύων εμπερικλείει την μετάβαση στον 21ο αιώνα σε ένα αιώνιο refresh.
—————————————————————————————————————————————————————
1. Io Sono L’ Amore – Παίρνει το Blogoscar γιατί είναι ταξικό, όσο θα μπορούσε να είναι ένα φιλμ μετά τα ισοπεδωτικά 00s των παραπλανημένων μεσοαστών, και τοξικό, όπως μεταμφιέζεται κάτω από τις ονειρεμένες γαστριμαργικές δημιουργίες που πλησιάζουν το food porn. Kαι αληθινό, σαν το τελευταίο βλέμμα της Τίλντα πριν τους τίτλους τέλους.

Advertisements

About Press Office

Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x

Αναρτήθηκε στις Uncategorized

Μόνιμος σύνδεσμος

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Οι νυχτες στο Twitter

  • Βίντεο: Η γεωμετρία στα πλάνα του Νίκολας Ρεφν, μια αναλυτική συλλογή σκηνών από τις ταινίες του που αναδεικνύουν... fb.me/8SnkQFwzk 6 hours ago
  • A bit of madness is key! Ξεκινήστε τις πρόβες! Η παγκόσμια περιοδεία του «La La Land» κάνει στάση στην Ελλάδα:... fb.me/3qKB6PPR4 7 hours ago
  • Παράλληλα κινηματογραφικά σύμπαντα. «Στάσου Πλάι Μου» (Stand By Me, 1986) του Ρομπ Ράινερ και «Stranger Things»... fb.me/93eaeVp79 8 hours ago
  • Στα τέλη της δεκαετίας του 90, όταν ξεπετάχτηκε στα «Φόβο Ενστίκτου» και «Μαθήματα Αμερικανικής Ιστορίας»,... fb.me/3NWfmginm 9 hours ago
  • Οι Νύχτες Πρεμιέρας έρχονται και σας θέλουμε μαζί μας! #aiff #aiff23 fb.me/8anrTInWL 10 hours ago

Νυχτες Πρεμιερας τελεια τζι αρ

Ημερολογιο

Μαρτίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
Αρέσει σε %d bloggers: