Ο Γιοακίν Φίνιξ επαινεί τον ‘ανερχόμενο’ Ντάνιελ Ντέι Λιούις!

phoenix

Θυμάστε που είχαμε ανακηρύξει τον ευχαριστήριο λόγο του Λεός Καράξ ως τον καλύτερο της σεζόν; Μπορεί και να βιαστήκαμε: το ευχαριστήριο μήνυμα που διαβάστηκε εκ μέρους του Γιοακίν Φίνιξ, για την βράβευσή του ως Καλύτερου Ηθοποιού για τον ρόλο του στο «The Master» στα βραβεία της Ένωσης των Κριτικών του Λονδίνου, είναι δίκαιο στις ευχαριστίες, συγκινητικά απλό και μετριόφρον, αλλά, στο τέλος, έχει και το χιούμορ του.

«Δυσκολεύομαι με την ιδέα τού να κερδίζει κανείς βραβεία για ηθοποιία. Το να δηλώνει κανείς ότι είμαι ο Καλύτερος Ηθοποιός για κάτι τόσο υποκειμενικό όπως το σινεμά μού φαίνεται περίεργο. Για τους μη μυημένους υπονοεί ότι είμαι μοναδικός υπεύθυνος για την δημιουργία και την εκτέλεση του χαρακτήρα. Δεν είμαι. Υποθέτω ότι για αυτόν τον λόγο ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας. Υπάρχουν αυτοί που ξέρετε όλοι, όπως ο Πολ Τόμας Άντερσον, στον οποίο είμαι αιώνια ευγνώμων – ένας άνθρωπος που επίμονα αναζητεί την αλήθεια. Είμαι τυχερός που ήμουν υπό τις οδηγίες του. Τον Φίλιπ Σέιμουρ Χόφμαν για την υπομονή και τις συμβουλές του. Την Έιμι Άνταμς για τον θυμό της. Την Μέγκαν Έλισον και όλου στην Annapurna για την στήριξή τους προς την ταινία και που εξασφάλισαν τις δόσεις για το δάνειό μου.

Αλλά υπάρχουν πολλοί άλλοι που δεν γνωρίζετε όπως ο Μάικ Κένα, που νομίζω ήταν ο βοηθός ηλεκτρολόγου αλλά έκανε 20 διαφορετικές δουλειές, οπότε δεν είμαι σίγουρος, ο Άνταμ Σόμνερ, ο πρώτος βοηθός σκηνοθέτη, η Κάρεν Ραμίρεζ στο γραφείο, ο Τόμι – δεν ξέρω το επώνυμό του… είναι πολλοί για να τους αναφέρω. Στην πραγματικότητα, δεν μπορείτε να διαχωρίσετε τη δουλειά μου από τη δική τους. Ήμασταν μια μονάδα που ενισχύθηκε από τον ίδιο σκοπό: το να βοηθήσουμε με τον τρόπο μας τον Πολ να πετύχει το όραμά του. Βλέπω αυτό το βραβείο σαν αναγνώριση όλης της δουλειάς μας. Γνωρίζω καλά ότι το βραβείο είναι μια ενθάρρυνση να συνεχίσω το ισόβιο πάθος μου για την ηθοποιία. Δεν θα σπαταλήσω αυτή τη τιμή.

Υ.Γ. Υπάρχει ένας ανερχόμενος ηθοποιός ονόματι Ντάνιελ Ντέι Λιούις που είναι σε μια ταινία που λέγεται «Λίνκολν». Να τη δείτε.»

About Press Office

Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x

Αναρτήθηκε στις Uncategorized

Μόνιμος σύνδεσμος

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Οι νυχτες στο Twitter

  • Όταν ο Τοντ Χέινς συνάντησε τον Ντάγκλας Σερκ. Ένα σινεφιλικό βίντεο-αφιέρωμα στο «Ο Παράδεισος Είναι Μακριά» και... fb.me/EsEr5nWX 12 hours ago
  • Η φιλόδοξη σειρά του BBC προσθέτει ένα δυνατό όνομα στο δυναμικό της. fb.me/1ENK6AMZW 13 hours ago
  • «The Alienist»: Η νέα σειρά του Κάρι Φουκουνάγκα φέρνει το «True Detective» στον 19ο αιώνα. fb.me/1zY778nMU 15 hours ago
  • Τα τελευταία χρόνια της θρυλικής ηθοποιού Γκλόρια Γκρέιαμ και η σχέση της με έναν νεαρό βρετανό δίνουν την... fb.me/DjbwohX5 15 hours ago
  • Ένοχος για υπερβολικές αγκαλιές; Ή μας δουλεύουν στη Disney ή αποκρύπτουν κάτι χειρότερο που δεν θα ήθελαν να... fb.me/8r32SpTGU 17 hours ago

Νυχτες Πρεμιερας τελεια τζι αρ

Ημερολογιο

Ιανουαρίου 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
