Οι 32 καλύτερες ερμηνείες της χρονιάς από το W Magazine

Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος, το πρώτο τεύχος της νέας χρονιάς για το W Magazine είναι αφιερωμένο στο σινεμά, και στα 32 πρόσωπα που σημάδεψαν την χρονιά που πέρασε με τις ερμηνείες τους. Η Λιν Χίρσμπεργκ τους φωτογράφισε.

Screen Shot 2014-01-09 at 3.27.32 PM

Τζένιφερ Λόρενς (Οδηγός Διαπλοκής / The Hunger Games: Φωτιά)

«Ήμουν στην απονομή των Όσκαρ πέρυσι, όταν περίμενα μήπως ακουστεί το όνομά μου, και σκεφτόμουν: «cakewalk, cakewalk, cakewalk». Και αναρωτιόμουν το γιατί. Και ύστερα όταν άρχισα να ανεβαίνω τις σκάλες και το φόρεμά μου κολλούσε κάτω από τον πάτο του τακουνιού μου, συνειδητοποίησα ότι ο στυλίστας μου μου είχε πει: «Kick and walk, kick and walk (Κλώτσα και περπάτα, κλώτσα και περπάτα)». Έπρεπε να σκέφτομαι να κλωτσάω το φόρεμα όσο περπατούσα και το ξέχασα εντελώς, γιατί σκεφτόμουν τα κέικ. Για αυτό έπεσα.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.27.49 PM

Μάθιου ΜακΚόναχι (Ένα Καλοκαίρι / Ο Λύκος της Wall Street / Dallas Buyers Club)

«Ήθελα να ανανεώσω την σχέση που είχα με την καριέρα μου. Δεν ήθελα να κάνω ρομαντικές κωμωδίες και περιπέτειες άλλο πια, κι όταν ερχόντουσαν αντίστοιχα σενάρια, έλεγα όχι. Για οκτώ μήνες συνέχιζα να λέω όχι, όχι, όχι- και ύστερα δεν ερχόταν τίποτα άλλο. Και ήταν τρομακτικό, αλλά το περίμενα. Τέλος, το βέλος έφτασε στον στόχο του. Δέχθηκα τηλεφωνήματα για να παίξω χαρακτήρες. Και εδώ είμαστε.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.28.02 PM

Λουπίτα Ναϊονγκ’ο (12 Χρόνια Σκλάβος)

«Όταν πήρα τον ρόλο, τηλεφώνησα στον πατέρα μου και του είπα «Μπαμπά, πήρα ένα ρόλο σε μια ταινία. Ξέρεις τον Μπραντ Πιτ;» και μου είπε «Τον έχω ακουστά, αλλά δεν τον ξέρω προσωπικά». Του απάντησα ότι είναι παραγωγός στην ταινία και ότι είναι μεγάλος στο Χόλιγουντ. Ο πατέρας μου δεν μίλησε κι ύστερα από λίγο μου είπε: «Άρα έχεις δουλειά. Συγχαρητήρια. Και καληνύχτα». Εκείνο το τηλεφώνημα μού τα πέρασε όλα σε μια άλλη οπτική.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.28.17 PM

Γουίλ Φέρελ (Anchorman: The Legend Continues)

«Γυρίζαμε μια σκηνή χορού στο δεύτερο μέρος του «Anchorman» που λεγοταν «It’s a Great Big World». Αφορούσε τον Ρον και όλο το συνεργείο τριγυρνούσε στο στούντιο. Και εκείνος ξαφνικά χόρευε και παραπατούσε πάνω σε όλους τους παρευρισκομένους. Κάποιος φώναξε «Είμαι γκέι» και ο Ρον απάντησε «If I were gay for a day, there’s nothing I wouldn’t say». Ήταν όντως αστείο, αλλά κόπηκε στο μοντάζ.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.28.28 PM

Λεά Σεντού (Η Ζωή της Αντέλ, Κεφάλαια 1 & 2)

«Είμαι τεράστια θαυμάστρια του Γούντι Άλεν. Είναι ο Θεός μου. Όταν πέρασε από κάστινγκ για τα «Μεσάνυχτα στο Παρίσι», γύριζε παράλληλα την ταινία. Είδε μια φωτογραφία μου και με κάλεσε για να με ρωτήσει πόσο μακριά ήταν τα μαλλιά μου. Του απάντησα ότι ήταν μέχρι τους ώμους και μου είπε «Ωραία, θα τα πούμε αύριο στο σετ των γυρισμάτων». Δεν είχα διαβάσει το σενάριο, και τίποτα για εκείνον, αλλά είπα “Αφού ο Θεός σε καλεί, επιβάλλεται να απαντήσεις”.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.28.43 PM

Κέισι Άφλεκ (Out of the Furnace)

«Έκλαιγα τόσο πολύ όταν είδα τον «Άνθρωπο Ελέφαντα» του Ντέιβιντ Λιντς. Ο αδερφός μου και εγώ το είχαμε δει σε μια μικρή, ασπρόμαυρη τηλεόραση στο διαμέρισμα του πατέρα μας. Είμαι σίγουρος ότι σαν παιδί, θα είχα δει τα «Goonies», αλλά ο «Άνθρωπος Ελέφαντας» με στοίχειωσε.«

Screen Shot 2014-01-09 at 3.29.09 PM

Ίντρις Έλμπα (Mandela: Long Walk to Freedom)

«Έπαιζα τον Στρίνγκερ Μπέλ στο «The Wire» και η δύναμη του χαρακτήρα ήταν εκπληκτική. Πραγματικοί έμποροι ναρκωτικών θεωρούσαν ότι ήμουν κι εγώ άνθρωπός τους. Μου επέδειξαν σεβασμό – μου έδιναν δόσεις σαν ένα είδος χαιρετισμού. Υπήρξαν στιγμές που έπρεπε να πω στον εαυτό μου ότι είμαι ηθοποιός.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.29.24 PM

Μπρι Λάρσον (Short Term 12)

«Η πρώτη δουλειά που είχα κλείσει ήταν ένα μικρό σκετσάκι, μια ψεύτικη διαφήμιση της Barbie, σε ένα σόου του Τζέι Λένο, που λεγόταν Malibu Barbie. Ήμουν μόλις 8, και έδειχνα τέλεια σαν μια χαριτωμένη μικρή Αμερικανίδα, μα με κάτι σατανικό. Στο σκετσάκι της διαφήμισης, έπαιζα με κούκλες και πολλή λάσπη που έπεφτε πάνω μας. Ήμουν ενθουσιασμένη, είχα λόγια να πω, δικό μου καμαρίνι με το όνομά μου και μιλούσα σαν μια κανονική ηθοποιός. Σκεφτόμουν ότι ξεκινούσε η καριέρα μου ως πρωταγωνίστρια.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.29.35 PM

Τζέιμς Φράνκο (Spring Breakers)

«Είχα πιάσει τα μαλλιά μου σε κοτσιδάκια στην ταινία, και αυτό με βοήθησε να προσαρμοστώ στον ρόλο. Με έτρωγαν πολύ. Αυτομάτως όταν κάνεις κάπως έτσι τα μαλλιά σου, σαν να μπαίνεις σε μια διαφορετική λέσχη. Άνθρωποι με το ίδιο κούρεμα έρχονται και σου μιλάνε για τα μαλλιά σου. Συχνά, άνθρωποι με τέτοια μαλλιά, έχουν όπλα. Δεν έβγαινα ποτέ από το ρόλο – ήθελα κι εγώ να αισθάνομαι σαν αυτούς. Για μένα όλο αυτό το παρουσιαστικό και η φιλοσοφία είναι παράδειγμα των τρομακτικών πραγμάτων που συμβαίνουν σε κάποιον όταν παίρνει όλα όσα θέλει.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.29.44 PM

Έμμα Τόμσον (Η Μαγική Ομπρέλα)

«Δεν είμαι εντελώς υπέρ της Ντίσνεϊλαντ. Πήγα για πρώτη φορά στη Ντίσνεϊλαντ όταν ήμουν έφηβη και ήταν ιδιαίτερα περίεργο μέρος για ένα κορίτσι από την Αγγλία, αυτός ο συνδυασμός του σκοταδιού της παλιάς Ευρώπης και της Αμερικής του ’50, ένα περίεργο συναίσθημα. Θυμάμαι τον πατέρα μου να λέει «Γιατί αποκαλούν «restrooms» τις τουαλέτες; Δεν θέλω να ξεκουραστώ! (rest)».»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.29.54 PM

Έιμι Άνταμς (Her / Οδηγός Διαπλοκής)

«Έμαθα να αγαπώ τις οντισιόν. Συνήθως δεν έπαιρνα τους ρόλους, κι έτσι τις έβλεπα σαν τη μοναδική μου ευκαιρία να παίζω και να λειτουργώ ως ηθοποιός. Όταν δοκίμασα για το «Πιάσε με αν Μπορείς» του Στίβεν Σπίλμπεργκ, ο ρόλος μου απαιτούσε τιράντες και φόρεσα μασελάκια για να φαίνονται τα δόντια μου πιο άσπρα. Ήθελα κάτι περίεργα αμήχανο να συμβαίνει στο στόμα μου, να με κάνει ψευδή λίγο. Με έκπληξη έμαθα ότι πήρα τον ρόλο τελικά.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.30.10 PM

Μάικλ Μπ. Τζόρνταν (Μια Στάση Πριν το Τέλος)

Ήμουν στο «All My Children» (σσ. την θρυλική σαπουνόπερα του ABC, που έτρεχε για 40 χρόνια) στα 17 μου, και έπρεπε να κάνω την πρώτη μου σκηνή σεξ (σαν ηθοποιός). Θέλω όλα τα πράγματα που κάνω να έχουν αληθοφάνεια, πόσο μάλλον αυτό. Το μόριό μου δεν ξέρει το σενάριο και λέω στην ηθοποιό που θα γυρίζαμε μαζί την σκηνή “Σου ζητάω συγγνώμη αν κουνηθεί, και επίσης συγγνώμη αν δεν κουνηθεί”. Τελικά όλα λειτούργησαν ομαλά, δεν γυρίζαμε εξάλλου sex tape.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.30.26 PM

Ολίβια Γουάιλντ (Her / Drinking Buddies)

«Όταν ήμουν περίπου πέντε χρονών, αρκετοί άνθρωποι έλεγαν, όχι απαραίτητα για καλό λόγο – ότι έχουν να κάνουν με μια ηθοποιό. Τώρα καταλαβαίνω ότι όλοι έβλεπα ότι ήμουν πολύ θεατρική στην συμπεριφορά μου, αλλά τότε σκεφτόμουν ότι θα μπορούσα να γίνω ηθοποιός από, κάτι το οποίο αρνήθηκαν οι γονείς μου, καθώς δεν ήθελαν να προσλάβουν ατζέντη. Τότε το θεώρησα πολύ κακό απέναντί μου.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.30.41 PM

Τζόζεφ Γκόρντον Λέβιτ (Δον Ζουάν)

«Ο πρώτος μου επαγγελματικός “έρωτας” ήταν με τον Όρσον Γουέλς. Το πρώτο πράγμα που έκανε και συγκλόνισε τον πλανήτη ήταν ο ραδιοφωνικός «Πόλεμος των Κόσμων», μια στημένη ραδιοφωνική εκπομπή που ο Γουέλς έπεισε τους Αμερικανούς ότι είχαν δεχτεί επίθεση από Αριανούς. Και μετά έκανε τον «Πολίτη Κειν». Οπότε σκέφτηκα, πρέπει να στοχεύσω ψηλά.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.30.50 PM

Κρις Χέμσγουορθ (Rush / Thor 2)

«Έκανα οντισιόν για το πρώτο μέρος του «Thor» και δεν πήρα πίσω απάντηση. Είχα τρομάξει από τον Κένεθ Μπράνα, που θα ήταν ο σκηνοθέτης. Για μένα, ήταν ο Σέξπιρ. Ο αδερφός μου ο Λίαμ, ήταν πιο τυχερός. Ήταν μέσα στους 5 επικρατέστερους για τον ρόλο, αλλά κανείς από αυτούς δεν ταίριαζε στον σκηνοθέτη. Τότε ο ατζέντης μου είπε στον Μπράνα “Αν σου αρέσει ο Λίαμ, θα σου αρέσει σίγουρα και ο μεγαλύτερος αδερφός του”. Σε εκείνη τη φάση, ήμουν τσαντισμένος. Δεν με ένοιαζε ο Σέξπιρ άλλο πια, η αυτοπεποίθηση τελικά μου κέρδισε τον ρόλο.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.31.04 PM

Κέιτ Μπλάνσετ (Θλιμμένη Τζάσμιν / Μνημείων Άνδρες)

«Για πολλές γυναίκες, τα ρούχα που φορούν δεν αντανακλούν το ποιες στ’ αλήθεια είναι, αλλά το ποιες θα ήθελαν να είναι. Η γκαρνταρόμπα για τον χαρακτήρα στην «Θλιμμένη Τζάσμιν» είναι το τελευταίο κομμάτι μιας γυναίκας που έχει χάσει τα «πλούτη» της. Χάνει τα πάντα από μια κακοδιαχείριση του συζύγου της και πέρασα πολλές μέρες να σκέφτομαι ποια ρούχα θα έκρυβε από την Αστυνομία. Ήξερα ότι θα κρατούσε το Chanel σακάκι της. Μπορεί να ήταν ξεφτισμένο, αλλά θα έπρεπε να το χρησιμοποιήσει ως μάσκα.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.31.17 PM

Μάικλ Σάνον (Άνθρωπος από Ατσάλι / The Iceman)

«Ξεκίνησε να με ενδιαφέρει η ηθοποιία από όταν ήμουν στο Γυμνάσιο. Και αυτό κυρίως γιατί ήθελα να ξεφεύγω από τον εαυτό μου με το να παριστάνω κάποιον άλλον. Όταν ήμουν νέος, μου έδιναν ρόλους πατεράδων. Υπήρχαν κι άλλοι, πολύ πιο ψηλοί από εμένα, αλλά μου έλεγαν πως εγώ έπρεπε να είμαι ο μεγάλος -σε ηλικία- άντρας. Μάλλον επειδή είμαι εκ του φυσικού μου στριμμένος.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.31.28 PM

Τσιουέτελ Ετζίοφορ (12 Χρόνια Σκλάβος)

«Με κάλεσε μια μέρα ο Στιβ ΜακΚουίν και μου είπε “Σε θέλω για να κάνεις αυτό”. Ήταν το “12 Χρόνια Σκλάβος”. Δεν μπορούσε να πιστέψει ότι δεν δέχτηκα κατ’ ευθείαν τον ρόλο, ότι έπρεπε να συζητήσουμε για αυτό. Και όντως δεν ήταν εύκολη απόφαση. Έπρεπε να διαβάσω το βιβλίο. Και όσο το διάβαζα, τόσο βυθιζόμουν, και μου ήταν δύσκολο να ξαναβγώ στην επιφάνεια. Τέλειωσα το βιβλίο κλαίγοντας. Μόνο τότε, είπα ναι.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.31.37 PM

Ζιλί Ντελπί (Πριν τα Μεσάνυχτα)

«Στο “Πριν τα Μεσάνυχτα” έδειξα το στήθος μου. Αποφάσισα ότι, οκ, πρέπει να μοιάζει σαν να είμαι μόνη στο δωμάτιο με το αγόρι μου. Ξέχασα ότι ήμουν ημίγυμνη, και δούλεψα έτσι όλη τη μέρα. Και δεν φορούσα ρόμπα, ούτε ενδιάμεσα στις λήψεις.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.31.54 PM

Μίκι Σάμερ (Φράνσες Χα)

«Η πρώτη ταινία που είδα ποτέ μου σε σινεμά ήταν το «Ιντιάνα Τζόουνς: Οι Κυνηγοί της Χαμένης Κιβωτού». Ο πατέρας μου ήρθε και μας πήρε από το σχολείο. Και επίσης ήταν η πρώτη φορά που με επέτρεψαν να πιω Coca Cola. Η ταινία με τρόμαξε. Όλοι καίγονταν. Αλλά ο Χάρισον Φόρντ ήταν πανέμορφος. Αυτός και η Coca Cola επανόρθωσαν για τον φόβο μου.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.32.06 PM

Πενέλοπε Κρουθ (Γεννημένοι Ξανά)

«Έκανα 5 ταινίες με τον Πέδρο Αλμοδόβαρ, και στις 4 από αυτές είμαι έγκυος και είμαι μητέρα. Τώρα που στ’ αλήθεια είμαι μητέρα, μπορώ να παίξω αυτούς τους ρόλους εντελώς διαφορετικά. Παλιότερα, σε σκηνές γέννας έβγαζα δυνατές κραυγές. Τώρα που έχω παιδιά, θα μπορούσα να δείξω περισσότερο πόνο και να είμαι πιο ήπιων τόνων στις κραυγές. Ακούγεται αδιανόητο, και μπορεί να είναι λιγότερο δραματικό. Όμως, το να είσαι πιο ήρεμη στις κραυγές σου, είναι πιο ρεαλιστικό.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.32.18 PM

Μπρους Ντερν (Νεμπράσκα)

«Οι γονείς μου δεν ενέκριναν την καριέρα μου. Η μητέρα μου έλεγε: «Νομίζεις πως κάνεις διασκεδαστικές ταινίες, μα δεν μπορώ να πάω τον παππού σου να δει το “The Trip”. Δεν ξέρει καν τι είναι τα LSD και η ταινία αφορά μόνον αυτό. Και γιατί σε 9 ταινίες καβαλούσες μηχανή; Γιατί δεν μπορείς να είσαι σαν τον Χένρι Φόντα;». Και το αποκορύφωμα: Η πρώτη επιλογή του Αλεξάντερ Πέιν για το “Νεμπράσκα” ήταν ο Χένρι Φόντα. Εκείνος δεν ήταν εκεί, κι εγώ στάθηκα τυχερός.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.32.30 PM

Τζάρεντ Λίτο (Dallas Buyers Club)

«Έμεινα στον ρόλο όσο διήρκησαν τα γυρίσματα της ταινίας και πολλοί αντιδρούσαν  στο γεγονός ότι ήμουν ένας άνδρας ντυμένος γυναίκα. Μια μέρα, σε κάποιο διάλειμμα, πήγα στο Whole Foods και πρόσεξα τρία διαφορετικά βλέμματα: “Ποιος είναι αυτός;”, “Τι είναι αυτό;” και “Δεν ξέρω τι είναι αυτό, αλλά δεν μου αρέσει καθόλου”.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.32.43 PM

Γκρέτα Γκέργουικ (Frances Ha)

«Όταν έγινα 12, συνειδητοποίησα ότι ποτέ μου δεν θα γίνω επαγγελματίας μπαλαρίνα. Στο μπαλέτο, αν το σώμα σου δεν είναι σωστό, είναι σαν να αυτομαστιγώνεσαι, το οποίο θαρρώ ότι μπορεί να έχει την δική του απόλαυση, αλλά δεν λειτουργεί σε μένα. Πριν παραιτηθώ, έπαιξα την Κλάρα στον “Καρυοθραύστη”  που ήταν μια τεράστια πρόκληση. Ο δάσκαλός μου μού είπε ότι μου έδωσαν τον ρόλο για την προσωπικότητά μου. Για την υπόλοιπη ζωή μου, θεωρούσα πως  ό,τι κάνω και ό,τι πετυχαίνω γίνεται λόγω της προσωπικότητάς μου και όχι των ικανοτήτων μου.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.32.55 PM

Τζόνα Χιλ (Ο Λύκος της Wall Street)

«Τα “Καλά Παιδιά” είναι ο λόγος που κάνω ταινίες, και όταν άκουσα πως υπάρχει για μένα κάποιος ρόλος στη νέα ταινία του Σκορσέζε που θα μου ταίριαζε, σκέφτηκα ότι θα πέθαινα για να τον παίξω. Ταξίδεψα στη Νέα Υόρκη για να μάθω για αυτόν τον χαρακτήρα. Με πήραν σε ένα δωμάτιο όπου ο κλιματισμός είχε χαλάσει και η θερμοκρασία ήταν κοντά στους 50 βαθμούς Κελσίου,και άρχισα να ιδρώνω απίστευτα. Δεν ήξερα αν θα έπρεπε να παραπονεθώ, ή να μην πω τίποτα και να το παίξω ευγενικός. Τελικά είπα στον Σκορσέζε ότι είχε αφόρητη ζέστη και δεν μπορούσα να συγκεντρωθώ, και με άφησε το κείμενο στο «παγωμένο» του γραφείο. Ύστερα, δεν με ενδιέφερε αν πήρα ή όχι τον ρόλο. Επέστρεψα πίσω σκεπτόμενος σε όλο το ταξίδι αυτήν την διαδικασία, ότι αυτό ήταν ό,τι καλύτερο είχα ζήσει.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.33.46 PM

Ντέιν ΝτεΧάαν (Kill your Darlings)

«Όταν έκανα οντισιόν για τον ρόλο στο “Kill your Darlings”, θεώρησα πως θα βοηθούσε αν ντυνόμουν σαν το ρόλο. Βοηθά να έχεις τον αέρα του ρόλου – προσπαθώ να ξεγελάσω τον σκηνοθέτη, να νομίζει ότι αυτός είμαι. Ως Λούσιεν [Καρ], ήμουν καλοντυμένος και ειρωνικός. Στο τέλος της οντισιόν, ο σκηνοθέτης με ρώτησε τι κάνω τον Φλεβάρη. Και του απάντησα «Εσύ θα μου πεις». Αυτό ήταν χαρακτηριστική απάντηση Λούσιεν – αργότερα, ο σκηνοθέτης μού είπε ότι αυτή η απάντηση ήταν από τους κύριους λόγους που με επέλεξε για τον ρόλο.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.34.01 PM

Σκάρλετ Γιόχανσον (Her)

«Ο χαρακτήρας μου, η Σαμάνθα, δεν έχει υλική υπόσταση. Δεν έχει σώμα. Έχει μονάχα φωνή. Και αυτή η διαδικασία ήταν ιδιαίτερα δύσκολη. Πέρασα όλες μου τις ώρες γυρίσματος σε ένα μικρό δωμάτιο ηχογραφήσεων και στις ερωτικές σκηνές, τα τζάμια θάμπωναν. Ο Σπάικ Τζόουνς χτυπούσε την πόρτα και με ρωτούσε αν είμαι καλά, και απαντούσα ότι ήθελα να δώσω λίγο «θερμότητα» σε αυτόν τον χαρακτήρα.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.34.15 PM

Μπεν Φόστερ (Kill your Darlings / Μείνε Δίπλα μου / Lone Survivor)

«Μου αρέσει να περιτριγυρίζομαι από στρατιώτες, από αστυνομικούς, από ανθρώπους με στολές, που έχουν κάτι πολεμικό πάνω τους, ένα τέτοιο ήθος. Ξέχνα τα πολιτικά. Αυτοί οι άνθρωποι είναι ευγενείς. Παίζοντας τέτοιους ανθρώπους, έμαθα να στοχεύω καλά. Κάνοντας μια ταινία, δεν σημαίνει ότι κάνεις πόλεμο. Κανείς δεν υποστηρίζει ότι είναι πόλεμος, αλλά όταν πετυχαίνεις ένα στόχο στα 300 μέτρα, είναι φοβερή αίσθηση. Είναι κάτι σαν ναρκωτικό. Παρόλ’ αυτά, ελπίζω κάποιος να με προτιμήσει για μια ρομαντική κωμωδία.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.34.30 PM

Σαϊλίν Γούντλεϊ (The Spectacular Now)

«Όταν είδα τον “Τιτανικό”, δεν με άφησαν να κοιτάω στην οθόνη όταν η Γουίνσλετ έβγαλε την ρόμπα της και πόζαρε γυμνή για τον ΝτιΚάπριο. Οι γονείς μου ήταν στο δωμάτιο και έτρεψαν το πρόσωπό μου, κι έτσι δεν είδα το στήθος της. Αλλά στο σπίτι είχαμε πόρτες γυάλινες, και από την αντανάκλαση κοίταζα τη σκηνή και θυμάμαι να σκέφτομαι “Θεέ μου, μια μέρα θα αποκτήσω κι εγώ τέτοια και θα είναι υπέροχο”.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.34.42 PM

Αμάντα Σέιφριντ (Lovelace)

«Το “Βαθύ Λαρύγγι” είναι μια αηδιαστική ταινία. Δεν είναι καν καλλιτεχνική, αν και ήταν το πρώτο πορνό που διανεμήθηκε σε κινηματογραφικές αίθουσες. Έχει μια πλοκή, που είναι αστεία. Αλλά οι μακροσκελείς σκηνές σεξ με ενοχλούν, δεν με ενδιαφέρουν. Είδα μόνο 20 λεπτά, και μου ήταν αρκετό.»

Screen Shot 2014-01-09 at 3.34.55 PM

Όπρα Γουίνφρι (Ο Μπάτλερ)

«Το πρώτο μου ερωτικό σκίρτημα σε ταινία ήταν με τον Ρόμπερτ Ντιβάλ στο “Νονό”. Είναι η ήρεμη δύναμη, ο σταθεροποιητής της οικογένειας. Την κρατάει ενωμένη, ξέρει όλα της τα μυστικά, αλλά έχει τον δικό του ορισμό για την τιμή και την αξιοπρέπεια. Το αγαπώ αυτό. Και αγάπησα και εκείνον.»
Screen Shot 2014-01-09 at 3.35.07 PM

Τζέικ Τζίλενχαλ (Prisoners)

«Η πρώτη ταινία που θυμάμαι να έχω δει ήταν το “Gigi”. Η μητέρα μου και η αδερφή μου με πίεσαν να το δω όταν ήμουν 4 ή 5 ετών. Θυμάμαι την Ζίζι να είναι μεθυσμένη και να αναρωτιέται γιατί η συμπεριφορά της είναι τόσο ασταθής. Θυμάμαι ότι σκέφτηκα, γιατί αυτή η γυναίκα αντιδρά τόσο παράξενα; Όσο για το ότι ήταν πόρνη, αυτό το κατάλαβα αμέσως.»

About Press Office

Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας Conn-x

Αναρτήθηκε στις Uncategorized

Μόνιμος σύνδεσμος

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.

Οι νυχτες στο Twitter

  • Μια ταινία δεν χρειάζεται μόνο ένα καλό τέλος, θέλει και έναν καλό τίτλο τέλους. Αυτοί είναι οι καλύτεροι:... fb.me/zMCYbcLw 3 hours ago
  • Πετάξτε ψηλά και ονειρευτείτε με τον Χαγιάο Μιγιαζάκι: goo.gl/B5LLHE fb.me/6BWC5wOEF 4 hours ago
  • Σκάνδαλα στις παγοπίστες! Η Μαργκό Ρόμπι μεταμορφώνεται σε Τόνια Χάρντινγκ στο πρώτο teaser του «I, Tonya»:... fb.me/7A3JcPmPL 5 hours ago
  • Θα επιστρέψει τελικά ο «Σκαθαροζούμης»; goo.gl/qnWEFH fb.me/1xNniWlDY 7 hours ago
  • Χρόνια πολλά Κατρίν Ντενέβ! Θα είσαι για πάντα η ωραία (της ημέρας): goo.gl/1aiDqr 8 hours ago

Νυχτες Πρεμιερας τελεια τζι αρ

Ημερολογιο

Ιανουαρίου 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
